Starea dezastruoasă în care se află drumurile din oraşul Cahul a devenit subiect pentru campania #gropichallenge lansată pe reţelele de socializare.

Astfel, tinerii din oraş se provoacă să posteze câte o poză cu gropile formate pe arterele oraşului iar poza de campanie a acumulat în doar câteva zile mii de aprecieri pe reţelele de socializare.

„Se anunță concursul "Gropi Challange". Fotografiază-te cu cea mai mare și populară groapă din localitatea ta. Groapa care au îndrăgit-o mulți automobiliști și va rămâne mereu în memoria acestora. Publică fotografia pe oricare rețea de socializare și îndeamnă 3 prieteni să facă același lucru” se spune în descrierea campaniei.

Timpul trece – gropile rămân este principalul mesaj pe care îl aduc organizatorii campaniei, sperând că aşa vor atrage atenţia administraţiei oraşului pentru a întreprinde măsuri pentru a elimina problema.

Se simte că această campanie a tinerilor cu atitudine din Cahul va da mari bătăi de cap politicienilor care zilele acestea vor intra activ în campania electorală pentru alegerile locale.